Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, januar 29, 2010

Hjelp oss å finne Arne!

Lille Arne ble borte på Sannergata fra Fagerheimgata bort til Ringnes Park. Han skulle være med mamman sin på jobb og lå i lomma med hodet utenfor slik at han skulle få puste, men har falt ut.

Kjenner du noen som gikk i Sannergata på Grunerløkka etter kl 10 fredag formiddag som kan ha sett Arne eller tatt vare på han, så send denne meldingen videre.

Vi savner han innmari!

4 kommentarer:

Ehva sa...

Ingen dum idé! Jeg har fire små vesener i ulike fasonger på hylla, som er funnet i grøftekanter og rennesteiner. Har gitt dem et midlertidig hjem, men ikke greid å finne rette eier. De satt med skilt i vinduskarmen da jeg bodde i sentrum. Kanskje de må få en etterlysning som denne. Håper dere finner Arne. Lykke til!

Nyland sa...

Har varsla jaktlaget til Fritjof om Arne slik at dersom han forviller seg hit ut til Enebakk, så blir han ikke skutt. Lykke til med letingen

Torilpia sa...

Så søt da .. :o)

God helg fra Torilpia!

myacer sa...

Jeg lurer på hvem som tok Kalle-Rød med seg hjem fra Sola flyplass for 18 år siden, brunbamse, rundt hode uten ører, rød genser med Kalle på i hvitt. Dengang hadde ikke folk blogger. Håper Arne kommer hjem igjen.