Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, september 04, 2008

Tårer og champagne

Børge King har gjort det offisielt (igjen, egentlig) - romanen hans kommer i bokhandelen 17. september og har allerede fått tilbakemeldinger om at boka er "Villskudd møter Sex og singelliv, med en dash American Psycho".

Med andre ord en helt vanlig torsdag i Børges liv?

Tårer i champagnen er proppet med stive blikk, ditto brystvorter, hudpleie, gourmetmat, joik, sopp på badet, bedehussang, bønn, brann, brå og plutselig død og andre (nesten) ubeskrivelige redsler. Samt bøttevis med champagne.

Så da kan høstmørket bare komme for min del!

1 kommentar:

Anonym sa...

Høres ut som en aldeles fantastisk bok! Gleder meg til å legge Champisen på kjøl og sette meg til rette i sofaen med boken.