Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, september 18, 2008

Palin navnegenerator

Track, Trigg, Bristol, Willow og Piper. Sarah Palin kan tydeligvis dette med å velge spesielle navn på sine barn. For deg som lurte - og det gjør man jo - hva du kunne risikert å hete dersom Sarah Palin var din mor finnes det nå en hendig Sarah Palin Baby Name Generator til inspirasjon og glede.

VamPus: Fork Dekoy Palin
Heidi: Rake Trinket Palin

19 kommentarer:

Anonym sa...

Lolz.

Virrvarr: Duct Idaho Palin

Ida Sofie: Vise Peeper Palin

Arnfinn Pettersen sa...

Arnfinn: Tangle Jig Palin

Pettersen: Mangle Blue Palin

Arnfinn Pettersen: Flack Gobbler Palin

Jeg liker Flack Gobbler best. Det føles så ... riktig.

VamPus sa...

Vise Peeper hørtes jo passe grisete ut. Og Flack Gobbler.. skremmende, Pettersen :-)

Arnfinn Pettersen sa...

Hey, Fork Dekoy, don't give me any, eh, flack?

Henrik Akselsen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Henrik Akselsen sa...

Cuppa Invader Palin...

Anonym sa...

Hmmm... Strike Chipper - litt kult!

Anonym sa...

Strike Chipper Palin

Hva skal til for å kalles
Flick Flack ?

Anonym sa...

Jeg ble også Fork Decoy Palin. Og jeg heter ikke Vampus.

VamPus sa...

Prøver anonym å si at det er noe tull med generatoren? Aaaargh!

Det er en del gode kommentarer under, få med dere dem.

Arnfinn Pettersen sa...

En dobbeltsjekk avdekket at Arnfinn Pettersen fortsatt blir Flack Gobbler. Hvilket er tilfredsstillende, ettersom jeg har begynt å vende meg til navnet.

Enda mer tilfredsstillende er det at en kommentator har funnet ut at Sarah Palin også ville blitt Flack Gobbler, så jeg er i sjarmant selskap.

Det faktum at flere skulle få samme navn, være seg Flack Gobbler eller Fork Dekoy, er selvsagt på ingen måte en indikasjon på at det er noe galt med generatoren. Det er tross alt grenser for selv familien Palins forskrudde fantasi i navnespørsmål, slik at flere må regne med å få samme navn. I virkelighetens verden er det først til, eh, mølla og alt det der.

Anonym sa...

Lol

Seagull Junker Palin

Anonym sa...

Lars:
Stinger Assassin Palin

det høres ganske badass ut

Ghost of Goldwater sa...

Ok, det BLIR ikke bedre enn dette, og jeg kommer til å skifte navn offisielt:

CHENEY WOLFHOUND PALIN

Milton Marx sa...

Jeg ble Stinger Assasin Palin med mitt egentlige fornavn, men nicket Milton ble imidlertid Recoil Mush. Det var det ikke mye mandig over.

Tenker jeg foretrekker Stinger Assasin.

Anonym sa...

Lehman Brothers, if you were born to Sarah Palin, your name would be:
Pump Bust Palin

Who knows, Pump Bust Palin you just might be president one day!

Anonym sa...

Kjetil:
Pump Bust Palin

Jøsses!

Anonym sa...

Hahah, jeg fikk:

Celina, if you were born to Sarah Palin, your name would be:
Steam Fangs Palin

Steam Fangs.. Oh yeah!

Anonym sa...

Jeg ble Luger Otto Palin...og er da antagelig oppkalt etter Sarah Palins tyske grandonkel, som sannsynligvis hadde et noe frynsete rykte etter 2 verdenskrig...