Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, april 28, 2008

Sponsored by Se og Hør?

I hine hårde dager, da undertegnede var medlem av Fremskrittspartiets Ungdom og vi diskuterte monarkiet, var det opp til flere som tok til orde for å outsource kongefamilien til Se og Hør. Nå ser det ut til at de klarer dette utmerket selv, uten grunnlovsendringer.

Prinsesse Märtha Louise skal opptre på danskebåten, og trer dermed inn i den stolte rekken av artister som Baccara, Ole Ivars og D.D.E. Men de har også hatt internasjonale storheter som Jonny Logan og Arja Saijonmaa, så..

Nå skal rett være rett, hun skal tross alt opptre på et arrangement fra Bokklubben. Men jeg heller fortsatt mot at Kong Harald burde ha en Se & Hør-logo på jakkeslaget, fremfor å være sponset av det norske folk.

5 kommentarer:

Knut Johannessen sa...

Jeg synes arr.ansvarlig i Bokklubben har valgt det ultimate stedet for presentasjon av høyverdig royal litteratur. Det kan jo fort bli en utvidelse av "Bokbadet". Et lydhørt publikum er man sikret.

Jeg støtter selvsagt idèen om å outsource Kongehuset. Uniformen kan gjerne fylles med sponsorlogoer for min del. Balkongen på Slottet må jo også være attraktiv for et reklamebanner på 17.

Tror det dette kan være en idè til valgkampsak for Høire? Ikke det, nei.

VamPus sa...

Valgkampsaker? Skal vi begynne med det også, så da..

Anonym sa...

Prinsessen er allerede uttafor Stortingets bevilgninger. Det ba hun om selv, og fikk, for noen år siden.

VamPus sa...

strå: Er kongen det?

Anonym sa...

Til Vampus: Hvis du leser den to setninger lange første kommentaren min, vil du se at jeg verken kommenterer outsourcing eller Kongen, men bemerker at Prinsessen allerede har sørget for å outsource seg selv. Hva Kongen vil eller gjør aner jeg ikke.