Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, april 22, 2008

Ordførerkandidat?

Dette høres ut som en vinnersak for Advokatfirmaet Hammervoll & Co:

– Min klient mener at han ikke har fått nok informasjon til å vurdere risikoen i prosjektet, sier Ahmeds advokat, Tanya Farstad-Gaski.

Ahmed skulle skumme fløten av boligmarkedet og investerte i ti hybler som han senere ikke har fått solgt. Han påstår at han ikke visste hva "fellesgjeld" var. Og selvsagt - at han som investor ikke trengte å bry seg med så vanskelige ord i prospektene, derfor er det Notar sin feil at han ikke skjønte risikoen.

Høres ut som en klar ordførerkandidat for Arbeiderpartiet i, tja.. Hemnes kommune?

Oppdatert: Jostein har et helt klart poeng i at Ahmeds tross alt brukte sine egne penger - ikke andres - på investeringen. Hvilket betyr at han er diskvalifisert som politiker.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så så, no må du ikkje vere så slem med Ahmed at du samanliknar han med desse politikarane. Trass alt er det sine eigne midlar han har satt over styr.

VamPus sa...

Godt poeng, takk for korrigeringen!

Anonym sa...

Ha, ha - genialt! Og det er det ikke så ofte jeg sier tuil høirekvinner...