Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, april 15, 2008

O lykke

Lykken knipset av La Børgita.

Og i kveld diskuterer vi lykke i Studio 5 som vanlig kl. 21.30.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke for meg er fravær av kjedsomhet og negativitet.
Mvh tse tse fluen som ikke har vært inne her på altfor lenge :-)

VamPus sa...

Good to have you back :-)

Anonym sa...

det eneste som gjør meg litt nervøs er at jeg mottok et klin likt bilde på mobilen her for et par uker siden. bare at vampus var bytta ut med min far. å gud, min ventrevridde gamle far er i ferd med å bli en unge høyrevridd.... eller omvendt?

Anonym sa...

Noen er i ferd med å ta over din verden, Kia. Høyrre-ufo'er fra det norske land stømmer til og sier: Legg ned Venstre, legg ned Venstre!