Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, februar 29, 2008

Skuddår, for pokker!

Kom akkurat på at det jo er skuddårsaften idag! Pokker!

Noen som har mobilnummeret til Daniel Craig?

Og så kom jeg på at det faktisk er en som skylder meg tolv par hansker...

6 kommentarer:

s sa...

Hva skjedde med han derre alveduden i Ringenes Herre?

Anonym sa...

Du de latexhanskene, hva brukte dere dem til?

Bjellus Rectalexploratus Klorinius

Anonym sa...

hva med 12 par sko istedet? ;)

Anonym sa...

Gutter - VamPus er som kjent på skjermen i tiden framover. Dere må da kunne sponse dama med annet enn latexhansker...??? Ærlig talt... Jeg gremmes... Det VamPus trenger er lekre overdeler og smykker som synes over "panelbordet". Send gjerne med noen egg til Eli Hagens kråkereir og en vaskesvampe til Karita -så hun kan gni vekk det hvite, oversminkede "krittet" over øynene. Da karer er det fullbragt. Latexhansker..hm.

Anonym sa...

Jeg hadde full beredskap hele fredagen, men hva skjedd? Ingenting! Ikke et tilbud, ikke engang et dårlig.

SKuff

Roger robberstad sa...

hei å hå!
Må bare gratulere deg med en blogg jeg kommer til å følge med i! Grunnen til at jeg fant deg var at jeg googla Hanne Nabintu Herland hu er ikke sann!

kjempeklem