Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, august 13, 2007

Nytt par?

Næmmen! Se hvem som sto i hyggelig passiar på Høyres valgkampåpning på lørdag. Jan Simonsen og Rune Gerhardsen. Synes de var et kledelig par, jeg.

6 kommentarer:

Anonym sa...

urk. ekkelt!

knoll og tott?

Anonym sa...

Nuthin' but a G Thang.
Ohh...

John T. sa...

Hahaha :D Så kjip du er! Dette er litt som da et MMS-bilde av rompa mi kom på avveie... ;D

VamPus sa...

john t: DET bilde har jeg ikke sett, men hey - publiserer gjerne :-D

John T. sa...

DET vil du ikke se. Jeg pleide å være feit.

For øvrig er jeg helt enig i ditt syn på taggevegger, og det er sågar en liksomradikal venn på Løkka som så langt har stemt SV. Jeg tror han er på glid om de ikke ombestemmer seg i det partiet snart. Tenkte bare jeg skulle si det. La oss pryle de sprayboksjævlene.

Og spraymale bilen til Rune G.

Anonym sa...

Jeg har en teori. Jan Simonsen er jo fryktelig fattig nå, er han ikke? Kanskje han dukker opp på valgkampstands for å dele gamle anekdoter mot en kopp saft eller litt suppe, boller eller hva enn man deler ut?

Man lever ikke lenge på de blå Høyre-dropsene i alle fall, og ikke tror jeg det er valgboden han velger aller først heller... Høyrefolk er jo så kritiske og snobbete av seg - i alle fall stereotypen.