Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, oktober 30, 2006

Trumf

Kommentaren "Du er det meste som er galt i verden inkarnert i en rølpete og hensynsløs kropp" trumfes herved av den snart 3-år gamle Lille Vakkers kommentar da VamPus kom på besøk i går:
- VamPus? Hun er jeg jo glad i!

Hva unger sier for å få lov til å være oppe litte granne til...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Siden du er så hardt i vinden for tiden får jeg også gi deg et lite halvkompliment da..

Jeg synes du har laget deg en veldig interessant debattarena her på "endestasjonen", og det er til og med, i visse tilfeller, befriende at det ikke bare er politikk..

Så selv om du har et helt skrudd syn på politikk skal du ha for at dette er en av de beste bloggene. Men del prisen med dine "fans" (de som kommenterer flittig, uansett teit valg av tema fra VamPus' side) som gjør den til det..

Kan jeg få lov til å være lenge oppe jeg og?

Anonym sa...

jeg så nå at min lett slurvete bruk av vinden blei litt feil.. Selv om at det blåser om deg som vanlig selvfølgelig gjør at du er i vinden, endrer ikke dette på at min mening var å si at det blåste kraftig rundt deg...

Pust og pes..

Machiavelli (No) sa...

Visste jeg det ikke; VamPus er bare hard og tøff på utsiden - på innsiden er hun bare myk og mushy.... :)

(VamPus skal liksom hate barn og sky tanken på å få noen selv ;-)


M

Anonym sa...

Er det morsinstinktet som våkner, vampus? ;)

VamPus sa...

Pondern kan få være oppe så lenge han vil :-)
Morsinstinkt? Er ikke det instinktet som sier at barnet trenger ny bleie? Sååå langt har jeg ikke kommet...

Anonym sa...

Stakkars deg, du tok til deg den kommentaren... Det meste som er galt her i verden var kanskje å strekke det litt langt, men å si at du er et eksempel på hvor lite empatisk og oppegående mange er, vil i min mening ikke være langt fra sannheten. Og heldigvis kan jeg si hva jeg mener og likevel være lenge oppe.

HPL sa...

Hvor mye sjokolade ga du henne før hun sa det?

VamPus sa...

"et eksempel på hvor lite empatisk og oppegående mange er" - vel, om Lille Vakker faktisk mente det så ville jeg vært svært imponert over hennes ordforråd i en alder av snart tre år, og latt henne være oppe for det..
Trodde du skrev at du skulle slutte å lese bloggen? Der ser du! Avhengig av VamPus-ondskap *moaha ha ha*

Kan ikke for det. Jeg synes ærlig talt dette begynner å bli latterlig.

Anonym sa...

Hva er latterlig? At folk sier hva de mener om deg?

Anonym sa...

Les det jeg skriver: Jeg har ikke sagt at jeg ikke skal lese bloggen din, men at jeg ikke lenger er et fan. Det er 2 veldig forskjellige ting. Det kan være greit å få med seg ting man ikke liker også dersom man skal delta i debatten. Må si at jeg hadde stor sans for bloggen din da jeg begynte å lese den og følte endelig at det var en stemme som appellerte til meg. Dessverre synes jeg det stadig blir kjedeligere og at det nå har nådd et bunnpunkt. Du var mye bedre før da det ikke bare handlet om å poste ting som var morsomt.

Anonym sa...

Kjenner du Conradi, siden du postet bilde? Og siden du trekker paralleller til det vi andre skriver om venner og familie? Eller prøver du bare å få start på påhengsmotoren for å få oppmerksomheten over på noe annet der ikke du står i sentrum som en "synder"?