Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, oktober 06, 2006

Skulende gutter

Mihoe mistenker at det kommer til å sitte usedvanlig mange gutter som skuler over pilsen sin på Dattera til Hagen i kveld. Godt. VamPus oppfordrer i så fall gutta om å ta med den kjekkeste kameraten de har. Så har dere noen å skule sammen med. Og vi noe å se på i tillegg til noe å le av. Dessuten er det godt å ha en backup, da VamPus mistenker at commies og trehuggers vil være overrepresentert blant damene i kveld. Håper de har fylt spritbeholdningen i baren.

På grunn av dette er det kun en teoretisk mulighet for at VamPus klarer å krabbe seg avgårde til FRIdemokratenes Høstkonferanse på lørdag. Temaet er ”Innvandring og det flerkulturelle samfunn,” med blant annet Jan Rogstad, Hege Storhaug, Shakil Rehman og Thomas Hylland Eriksen. Her er det sikkert også mulig å møte enda flere skulende gutter.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt navn er Thomas Hylland Eriksen.
Den positive multikulturismen blabla.
blabla beriker samfunnet.
Islam blabla fredens religion.
blabla terror blabla dialog blabla.
Moskeer blabla kulturlandskap blabla positivt.

Det er heldigvis noen andre grunner til å ta seg turen :)

Anonym sa...

Jeg lover å ikke kose med noen trær.

Anonym sa...

Jeg også (speiderløfte!)

Anonym sa...

Du skal se du kommer til å like oss, Vampus :D

Anonym sa...

Var ikke så ille, var det vel det, Vampus? :)
Men det er kanskje lett for meg å si, dama som feiga ut lenge før tida.

Kult å snakke med deg utenom mikrofoner og annet fjas.

Du er folk du også :) Selv om du ikke tilhører commie-folket ennå ;)
... det bor en commie i oss alle... om du tar av ytterskallet Fritt etter smurfene.

Brage sa...

Jeg er bare veldig glad for at ordet commie er tilbake igjen! :)

Ghost of Goldwater sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Ghost of Goldwater sa...

Jeg er også glad for at ordet "commie" er tilbake igjen.

Som i det gode, gamle slagordet "Kill a commie for mommie".

Ahhh... family values...

Anonym sa...

Du må også prøve en mann, Vampus, de er bedre....absolutt å anbefale...

(de utvider....horisonten bedre:-)