Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

søndag, september 10, 2006

Soveromsfrykt

Edderkopp. På. Soverommet.

Stor. Edderkopp. På. Soverommet.

IIIIIIIIIIIIK!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Vampus.... Tross katt og det hele: Jeg tror du trenger en mann i huset. Bare innrøm det. Noen av oss er faktisk brukbare. Vi liker katter vi også -og vi kan DREPE edderkopper uten insektsmiddel -det er kanskje ikke smart å spraye ut når kattepelsen lusker rundt... Ellers så kan vel en psykolog kurere frykten. Men.. fikset ikke katta den da???

Anonym sa...

Jeg haaaaaaaateeer edderkopper og gir deg tipset gratis: Spray insektsmiddel utenfor alle vinduene så ikke krapylene kommer inn... men ja, pass på Pusedyret. Ta en tur til nærmeste Jernia butikk eller isenkram.

Einar sa...

Tenker det samme som anonymous den første og refererer til siste setning i Kattehelvete-posten din noen dager tilbake: "Hva skal man med mann [...]"? I rest my case.

Elvis Bling Laden sa...

HATER jævla edderkopper.
HATER HATER HATER. Og jeg er fokkings vokst opp med noen jævla giganter av dem. Og det er helt sinnsykt; hver plass jeg har flytta er stappfull av sinnsyke edderkopper.

Jeg har hørt at de ikke er farlige, da. Men de ser jo ikke akkurat sånn ut.

VamPus sa...

Et stk mann bes avlevert på døren. Takk. Hvis det er mulig med ytterligere spesifikasjoner, så.. vel, Orlando Bloom ser jo .. ser jo godt ut.

Anonym sa...

jeg trur du bør gå i litt meir detaljer i spesifikasjonene dine, VamPus. Du ser vel av kommentaren til Elvis at kjønn ikke er noen god indikator på edderkoppkverkeevner.

Esquil sa...

Bekreftes.

Jeg fungerer verken i forbindelse med dreping eller i forbindelse med edderkopper.

Alt jeg kan hjeløpe med er å tipse deg om å ikke spille Lullaby av The Cure før dyret er ute av huset.

VamPus sa...

Hrmph.. ok, da : Orlando Bloom MED en stor edderkoppkverkespray.

Anonym sa...

Vampus - jeg har en idé!

Du ringer meg når du har edderkopp på soverommet. Jeg kommer og dreper.

Jeg ringer deg når jeg har veps på soverommet. Du kommer og dreper.

Forutsatt at du ikke har vepseskrekk også da, selvsagt. ;)

Anonym sa...

Vampus, seriøst, hør nå her: Rydd vekk skittentøyshaugen og annet rot. Vask din residens med grønnsåpe og salmiakk. Kort sagt: Hold det rent og ryddig. Benytt Sophies tips: Køp en flaske insektsmiddel. Spray den som et belte rundt vinduene ute med jevne mellomrom. Ha et eller annet redskap klart til å klaske krapylene flate dersom de tross ovennevnte skulle dukke opp -eller spray de med innsektsspray -bare pass på at ikke kattedyret spiser de døde -skyll de ned i doen. OG -skaff deg en mann uten edderkoppskrekk

Anonym sa...

Piger ynder å belegge sine legger med varm voks, for så å rive av slik at hårrøttene følger med, så er dere redd for ederkopper????

Herodotus sa...

Det var bare en flue med forstørrelsesglass. Blås i menn, kjøp en jif-flaske og bruk på dyrene. Da faller de i gulvet og det er lett å forkorte lidelsene (begges)med et dopapir.

VamPus sa...

"Hold det rent og ryddig. (..) OG - skaff deg en mann uten edderkoppskrekk"
Øøøh.. er det deg, mamma?

Anonym sa...

Litt usikker på begrepet "Edderkopp" i denne sammenhengen....
Dersom det likevel virkelig er en edderkopp, har jeg selv hatt stor glede av omfattende bruk av lavendelspray mot slike dyr. Dog var det ikke på mitt hotellrom - heldigvis...

Anonym sa...

Dette skjer et par ganger i året med meg. Vampus, et par omganger med sleep paralysis og edderkoppene er plutselig litt mindre skremmende.


(Internett er fine greier. Det er alltid noen som har det verre!)

Machiavelli (No) sa...

Du trenger en mann... ;)

Hehe..


M