Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, juli 21, 2005

VamPus romsterer..

*romstere rundt i skap* knask gumle smatt… Hmm? Ooops… en leser! Øhm. VamPus skulle.. bare.. øh.. se hva som var i skapene på hytta etter at familien forlot åstedet, og kom til skade for å … øhm.. oppdage en sjokolade. Ok da, tre sjokolader (jeez, når begynte du å bli så vanskelig?). PLANEN var jo å leve på frukt og vann, gjøre yoga og jogge (HEI! Slutt å le. Knurr) – i det hele tatt; leve et sunt og fornuftig liv, møte solbrun og sprek på jobben på mandag. Hvordan VamPus skulle klare det på fem dager? Øh.. vel, det var nettopp det som slo meg også. Umulig oppgave. Derfor gir jeg opp allerede nå.

*romstere i kjøleskap* NÆH! Har du sett. Kald øl. Aaaah!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fy deg! Hva tror du yogabitchen på yogaforalle.net hadde sagt hvis hun hadde lest bloggen din? Dette blir 10 solhilsner på rad som straff;-)

Anonym sa...

Akkurat det var planen for min sommerferie også... I stedet har jeg spise mye, ikke gjort yoga, enda ikke hentet joggeskoene fra boden og ellers både røyket og drukket.

En måned er visst ikke nok det heller!!

Ole sa...

Hehe, godt skrevet.

Hvem klarer å holde seg unna slike fristelser?