Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, april 27, 2005

Kingdom of heaven

Så et glimt av en filmplakat fra bussen på vei til jobb i dag. Orlando Bloom er ute med ny film: "Kingdom of Heaven". Fra det korte glimtet kunne jeg se at dette dreier seg om et mektig episk drama, hvor Orlando gjennom sitt fantastiske skuespill gir sin karakter dybde og sjel. Jeg kan allerede nå varmt anbefale denne filmen. Er det en film du må se i år, er det denne. I hvertfall inntil neste med Orlando kommer.

6. mai folkens. Kingdom of heaven. Mmmmm!

Ingen kommentarer: