Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

søndag, april 17, 2005

Homseparty

Var på 30-årslag på Kastanjen i går. Det er noe bittert ved å åle seg inn i satengbuksene sine over tidenes kuleste støvletter og en dypt utringet topp for så å finne ut at jeg er den single venninnen på homseparty. Grmph.

Bursdagsbarnet hadde akkurat kommet hjem fra Iran, hvor han blant annet hadde stått på ski med det iranske landslaget. Kult. Han hadde også vært med på "sjekking" i Teheran. Man tar en bil med to-tre gutter og kjører inn i et spesielt område. Så finner man en bil med 2-3 jenter som man synes ser interessante ut, og blinker seg inn i en bakgate. Om jentene er interessert kjører de etter. Her betaler de en eller annen gjøk for å holde utkikk mens de prater og drikker te. Noen ganger møtes de igjen, noen ganger ikke. Dette er jo strengt ulovlig og at han risikerte å bli fengslet for sjekking av damer. Det hadde antakeligvis ikke vært noe sjakktrekk å si; "Nei nei, Herr politi, jeg er homo jeg." Klassisk Catch 22 - du blir skutt hvis du sjekket damer eller skutt hvis du sier du er homo..

Hysterisk morsomt. Mulig det bare er meg...

1 kommentar:

Anonym sa...

Very nice site!
» » »