Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, mars 18, 2005

Holmgangspørsmål

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg som tekstforfatter til spørsmålene som Holmgang stiller til publikum. Her er et knippe forslag, krydret med faktiske spørsmål. Klarer du å se forskjell?

Er Norge et paradis for kriminelle?

Gir sexspaltene et bedre sexliv?

Skal vi gi mer penger til kriminelle innvandrere?

Bør pedofile få adoptere barn?

Bør vi gi skattelette når eldre får rystende dårlig pleie?

Bør griske kapitalister få tjene penger på omsorgen til bestemor?

Er spriten for dyr?

Bør perverterte homofile få kontantstøtte?

Bør stygge fete menn få lov å drepe søte små dyr?

Blir man dum av TV-debatter?

Forslag tas i mot under Comments :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bør det innføres tvungen norskopplæring på feriestedene i Syden?

Bør utgifter til veddeløp, lotto og tipping kunne trekkes fra på skatten?

Løvstek - Norges nasjonalrett?

Anonym sa...

Tipper at disse faktisk er originale Holmgang-spørsmål:

Er Norge et paradis for kriminelle?
Gir sexspaltene et bedre sexliv?
Skal vi gi mer penger til kriminelle innvandrere?
Er spriten for dyr?

Det er nesten så man savner Per Ståle Lønning...

Ghost of Goldwater sa...

"Bør stygge fete menn få lov å drepe søte små dyr?"

Jeg tar denne personlig, og svarer et rungende JA!